RSS
wtorek, 18 maja 2010
Nasze wspólne hobby;)

KOOOSZ ! :D

Hej tym razem my wszyscy piszemy;)

Nasza wspólna pasja to KooSz :) !!!

Co trochę gramy w kosza;)

To świetny sport, który może uprawiać każdy;)

Zachęcamy do uprawiania sportu (Dbaj o zdrowie)

hehe;)

Piszcie, komentujcie i oDwiedzajCie !!!    Mamy super bloga ;)

zaproście znajomych;)

Lika,patka,patka i romek;) Pozdrawiają;))

Małe zdj.:

Nasza Julia i Romeo ( Lika i Przemek )

 

LoVe yOu baSketbaLL...!

16:01, 4nasjest
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 17 maja 2010
Hobby Patrycji;) 1;)

Hejka mam na imię Patrycja bardzo lubię śpiewać i nawet fotografować, Największym moim hobby: jest śpiew i piłka nożna i trochę ręczna lovciam nożną;) lubię także siedzieć na necie;) Mam 12lat. Ten blog prowadzę z przyjaciółmi i bratem Patrycją też w moim wieku, Angeliką ma 15lat i moim bratem Przemkiem 9lat.

Ogólnie: To wgl lubię wymyślać pios.;p a śpiewanie  nawet nieźle mi idzie ;) Lovciam grać w nożną ;) W lato często gramy. Na wsi;p mamy boisko,.. dzieciaki się zbierają i dajemy czadu na boiisku;p

Tak wgl to: Noga rządzi;0

Ok to chyba ode mnie na tyle;) dzięki,swoje wpisy doda reszta;p

 

Hobby Patrycji 2 :D

Hejka mam na imię Patrycja i prowadze ten blog z moimi przyjaciółmi Patryśką , Przemkiem i Liką :) Mam 12 lat :D

Moim hooby jest granie keyboardzie. Lubię to robić i nie chwaląc się nawet mi to wychodzi ! xD Keyboard jest instrumentem elektronicznym a zarazem klawiszowym. Granie na kibordzie  daje wielkie szanse na dostatnie życie w luksusie :D Można należeć do jakiegoś zespołu i grać na różnych imprezach i trzepać na tym kaske i to niezłą. Granie na keybordzie tak ogólnie nie jest trudne trzeba tylko chcieć i ochote mieć...:P

Dziękuje za przeczytanie mojego wpisu :P Zapraszam na częstsze wchodzenie na nasz blog...:P

Tagi: keybord pasja
16:01, 4nasjest
Link Dodaj komentarz »
Hobby AngeLiki...:P

Siemanko :P
Nazywam się Angelika, ale wolę jak mówią do mnie Lika...
Mam 15 lat. Prowadzę ten blog z moją siostrą Patrycją, z bliskim przyjacielem Przemusiem i z jeszcze jedna Patrycją. Moim hobby jest słuchanie muzyki , śpiewanie, i oczywiście taniec. Ukończyłam 2 kursy tanica; taniec użytkowy i salsa.


TANIEC....
Taniec to ogólnie rzecz biorąc RUCH. Ruch jest nam bardzo potrzebny ! :D Dlatego naprawde zachęcam Warto Tańczyć...!!! I wogóle zacząć  uprawaić jakiś kolwiek inny sport jeśli nie taniec. Salsą zainteresowałam sie całkiem przypadkiem...Poztawnowiłam pójść na jakikolwiek kurs a że akurat zaczął sie kurs SALSY to pomyślałam dlaczego nie :P I nie żałuję...:P

Taniec może też dać dużo pieniędzy jeśli bedziemy zawodowymi tancerzami i naprawde będziemy umieć tańczyć. Możemy dołączyć do jakiegoś zespołu i jeździć na różnego rodzaju koncerty i tańczyć z najwibitniejszymi gwiazdami sceny muzycznej...:P

Na dziś już kończę...o tańcu :D Zapraszam na przeczytanie artykułu Mojej siostry i pozostałej gromadki :P

Tagi: salsa taniec
15:14, 4nasjest
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 16 maja 2010
Hobby Przemka:)

Cześć mam na imię Przemek mam 9lat prowadzę ten blog z siostrą, Liką i Patry$ką. Siostra ma na imię Patrycja, Lika ma na imię Angelika, a Patry$ka też Patrycja jak moja sister.

Napiszę teraz coś o fotografowaniu: Lubię fotografowanie ponieważ można spotykać gwiazdy np. Dodę i można się trochę zabawić np. że ja będe fotografem a dziewczyny modelkami :) hehe:)). Dostaje się również dużo kasy:) i to świetna zabawa ciekawe ujęcia, nowe obiekty, przerabianie fotek to świetna frajda nawet jak na mnie choć mam 9lat. Zdrap nalepki:))

1)Dzięki, że zajrzeliście:)) Zapraszam jeszcze kiedy indziej a teraz zajrzyj pod 2.

2)Już tu jesteś nie śpiesz się i idź pod 4 !

3)Oooj już tu jesteś? Pod 5 niespodzianka!

4) Nie tutaj idź pod 3 nie umiesz liczyć? hee?

5)Cześć to ja niespodzianka! Zapraszam do oglądanie już niebawem będą ciekawsze żeczy:)) xD hahaha:))

 

Koniec i wielkie Dzięki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!