Blog > Komentarze do wpisu
Nasze wspólne hobby;)

KOOOSZ ! :D

Hej tym razem my wszyscy piszemy;)

Nasza wspólna pasja to KooSz :) !!!

Co trochę gramy w kosza;)

To świetny sport, który może uprawiać każdy;)

Zachęcamy do uprawiania sportu (Dbaj o zdrowie)

hehe;)

Piszcie, komentujcie i oDwiedzajCie !!!    Mamy super bloga ;)

zaproście znajomych;)

Lika,patka,patka i romek;) Pozdrawiają;))

Małe zdj.:

Nasza Julia i Romeo ( Lika i Przemek )

 

LoVe yOu baSketbaLL...!

wtorek, 18 maja 2010, 4nasjest

Polecane wpisy

  • Nasza czwórka:)

    Siema sory, że nas długo nie było; mówi Pati siorka Przemka;) Ale mieliśmy nauke i wgl:) Nie ma za szczególnie o czym nawet pisać;.., Takie nuddY;) Właściwie to

  • Zespół..! :D

    Siema..! Stworzyliśmy nowy zespół..nosi nazwę SPD. :D :D Stworzyliśmy nawet piosenke, ale nie chce mi się pisać jej tekstu...:P Ale powiem wam że jest fajna...:

  • PłŁyYYyW@NiEee..!

    Hym....To teraz trochę o pływaniu...:) Ja z moją siostrą uwielbiamy pływać. Mamy basen i możemy w nim przesiedzieć calutki dzień....:) Patryśka z Przemkiem też